Let’s go!

31 januari 2015

Nog een dag en dan stap ik weer op het vliegtuig naar Nederland. We hebben net een groepje Nederlanders uitgezwaaid die vannacht al terug vliegen. Het is lijkt een beetje op een familie. Het hele gebouw is uitgerukt om de jongens uit te zwaaien. De taxi hangt bijna met de bumper op de grond, 5 jongens en 10 koffers.

De laatste week is ontzettend snel gegaan. Vrijdag had ik mijn eind presentatie van het project. Ik keek er na uit. Maar nu het zaterdag is komt het einde ook wel heel dichtbij. Onze presentatie ging ontzettend goed. Leuke reacties en beloond met het hoogste cijfer wat in Polen te halen is, een 5! Gisteren avond hebben we met de gehele klas, supervisors en docenten uitgegeten in een Pools restaurant. Het was heel gezellig, en heel leuk om elkaar eens wat informeel te spreken. Daarna zijn we met de hele klas een pub in gedoken, niet voordat we een sneeuwballen gevecht hadden gehad.

Ik heb een onwijs mooie tijd hier gehad. Je begint je aan de groep te hechten en het leven stond me hier prima aan. Maar weer heerlijk naar huis, familie en vrienden is ook wel heel lekker.
Vanavond gaan we lekker koken met zestien mensen samen koken en eten,  en dan vertrekt het Finse meisje uit mijn groep ook naar huis.

Het is een korte blog maar ik hoop jullie allemaal snel te zien en spreken!

Tot in Nederland!

1. Miranda:
    31 januari 2015
    Fijn dat je zn super tijd hebt gehad daar! Nog een hele fijne avond en een goeie reis terug! ! Tot gauw
  2. Pedro:
    3 februari 2015